Telewizja Polsat z nową oprawą

Telewizja Polsat z nową oprawą

Telewizja  Polsat  rozpoczęła  zmianę  swoich logotypów. Rebranding kanałów

tematycznych  Telewizji  Polsat  jest  kolejną  częścią  zmiany całej Grupy

Polsat  Plus. Wcześniej zostały już zaprezentowane nowe logotypy kluczowych

i strategicznych marek takich jak Polsat, Plus, Polsat Box, Polsat Box Go i

Polsat Go.

 

 

„Polsat – to najlepsze emocje, treści i produkcje – rozrywka, sport, filmy,

seriale,  programy  i  najbardziej  rzetelne  informacje.  Dzięki  rodzinie

kanałów  Polsatu  nasi  widzowie  mogą  cieszyć  się  kontentem i przeżywać

emocje,  jakie  się  z nim wiążą. Wprowadzamy całkowicie nową identyfikację

wizualną  zarówno  Polsatu  głównego, jak i kanałów tematycznych – tak, aby

widz  wiedział,  że  są  to  kanały  z  jednej Grupy i że oferują najlepsze

treści,  które  można  oglądać  na  różne sposoby w dowolnie wybranym przez

siebie  miejscu  i czasie” – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska Członek

Zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Telewizji Polsat Sp. z o.o.

 

 

Wszystkie  logotypy  oraz  elementy  graficzne  strategicznych  marek Grupy

Polsat  Plus  są  z  tej  samej  rodziny  i  są  do siebie podobne, dlatego

dokładnie w ten sam sposób zmienia się wizualizacja stacji tematycznych.

 

 

„Nowe  i  wspólne  dla  wszystkich  marek Grupy Polsat Plus hasło: „Wybierz

swoje  wszystko”  idealnie  oddaje,  wszechstronną,  różnorodną i doskonale

dopasowaną  do  indywidualnych  potrzeb  każdego  widza,  ofertę programową

Telewizji Polsat i jej kanałów” – dodaje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.

 

Powrót